Whatsapp Business voor de Nederlandse spoorwegen, een goed idee?

Hoe makkelijk is het, een dagje weg en gewoon de trein in kunnen stappen. Maar hoe laat gaat deze trein en hoe regel je de juiste kaartjes. Waar je voorheen altijd op het station pas je kaartje kon kopen, kan dit nu erg gemakkelijk via de site. Niet alleen het kopen van een kaartje, maar ook vele andere zaken zijn te vinden op de site. Hierbij valt te denken aan alle vertrek- en aankomsttijden van de treinen en andere belangrijke reisinformatie. Kortom een website kan de reiziger binnen deze branche erg veel informatie verschaffen. Echter kan het soms zijn dat de klant met vragen zit en daarom is het dan ook belangrijk voor deze brance dat een bedrijf goed bereikbaar is voor zijn klanten. Dit kan zijn voor bestaande klanten die vragen hebben of voor potentiële klanten die benieuwd zijn naar de diensten van het bedrijf. 

Wat is WhatsApp Business?  

WhatsApp Business is een gratis te downloaden app. Met de app kun je gemakkelijk op een persoonlijke manier in contact komen met je klanten en vragen beantwoorden van de klanten. Met een bedrijfsprofiel kun je nuttige informatie voor je klanten kenbaar maken. Dit kan bijvoorbeeld gaan om je adres, een beschrijving van je bedrijf, e-mailadres en website. Ook maakt WhatsApp Business gebruik van snelle antwoorden. Met snelle antwoorden kun je berichten opslaan en hergebruiken, zodat je snel en eenvoudig vragen van klanten kunt beantwoorden. Zo kan WhatsApp Business bedrijven goed helpen als het gaat om de klantenservice.   

Hoe helpt Chatkracht bij WhatsApp Business?  

Chatkracht kan WhatsApp Business van een organisatie overnemen. De berichten die de klanten van bestratingsbedrijven sturen komen binnen bij de chatspecialisten van Chatkracht. Zij pakken deze chats op en beantwoorden deze. Dit doen zij doormiddel van het kenniscentrum. In het kenniscentrum staat alle informatie over het bestratingsbedrijf. Op deze manier zijn de chatspecialisten van Chatkracht bereid om de chats te beantwoorden. Er wordt een deel van de klantenservice uit handen genomen. Op deze manier blijft er tijd over voor andere werkzaamheden binnen de organisatie. Bent u geïnteresseerd? Neem gerust contact op via de live chat op onze website.